sobota, 29 listopada 2014

Akt 2 Witaj



Fendra leżała na kopcu i myślała nad tajemniczym lisem.Wspomnienie jego srebrno-białego futra i zielonych oczu wyglądało jak sen w jej umyśle.Wyglądał trochę jak Orti jej zmarły brat lecz on nie żył od 2 lat ! Z zdziwienia wyrwał ją głos.
- Fen to ja Komi ! Mogę wejść ? - Spytał głos obok wejścia do nory.
- Jasne wejdź - Odpowiedziała nasza bohaterka.
Nikt nie odpowiedział lecz do pomieszczenia weszła ruda piękna lisica o brązowych oczach i przyjaznym pysku.Komi była jej najlepszą przyjaciółką od małego i była ona jej jedyną przyjaciółką !
- Hej Fen co robisz ? -Spytała Fendre.
- A tak se myślę - Odpowiedziała liska.
- A o czym ? - Nie dawała za wygraną Komi
- Eee eee..... o niczym - skłamała - wiesz może coś o takim białym lisie ? Z takimi zielonymi oczami ? -spytała Fendra .
- Tak znam go - padła odpowiedz - nazywa się Linkue i jest bardzo samotny. Ma brata Karika który jest doskonałym łowcą (polowanie to ważna rzecz w życiu zwierząt) i jest bardzo kochliwy ! Och jaki on słodki ! - Lisica zmieniła temat
- Komi...wróć do Linkue.- zdenerwowała się Fendra
- A co zakochałaś się ?
- Nie !! Tylko się ciekawie...
- Sorki powiedziałam ci tyle co wiem. O patrz już południe jest zachód słońca ! - zauważyła przez wejście nory przez które przekwitały już małe ilości słońca - No to narazka ! - powiedziała Komi i wybiegła z domu Fendry która tylko siedziała w osłupieniu po tym co usłyszała o białym lisie a chwile potem prychnęła że śmiechem.
- Linkue ? co to za imię ? hihihihihihihihi !


Mam nadzieje że wam się podobało. Sama napisałam ! A teraz pytania do was :

1.Czemu Komi mówiła do Fendry Fen ?
2. Czemu Komi mówiła z takim zachwytem o Kariku ?
3. Podobała wam się nocia ?
4. Co wam się najbardziej podobało ?

P.s: Komi to skrót od Komirakitari

2 komentarze:

  1. 1. Fen - skrót od Fendra
    2. Zakochała się w nim
    3. Super rozdział. Krótki ale wciągający :)
    4. Komi :P Ona zachowuje się jak ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się czy jestem 1 z 3 jedynych blogerów o lisach ?

      Usuń